Würth Modyf: ar inovācijā bagāta noliktava

Würth Modyf: ar inovācijā bagāta noliktava

Würth Modyf pielāgo savu loģistiku daudzkanālu lietojumam ar Mecalux noliktavas pārvaldības sistēmu Easy WMS

Würth Modyf

Spānijas uzņēmums Würth Modyf, kas specializējas darba apģērbu, korporatīvo formas tērpu un drošības apavu ražošanā, ir atjaunojis savu piegādes ķēdi. Uzņēmums ir pārcēlies uz jaunu noliktavu Polinijā, Barselonā, kas aprīkota ar Mecalux noliktavas pārvaldības sistēmu Easy WMS.

Würth Modyf: darba apģērbu veikals

Würth Modyf ir uzņēmums, kas specializējas darba apģērbu, korporatīvo formas tērpu un aizsargapavu ražošanā visu veidu profesionāļiem. Uzņēmums, kas ir daļa no Würth Group, starptautiska instrumentu un savienotājelementu ražotāja, darbojas saskaņā ar B2B (business-to-business) uzņēmējdarbības modeli un apgādā uzņēmumus vairākās Eiropas valstīs.

  • Darbinieki: +200
  • Produkti ir noliktavā: +430
  • Klienti: +255 000
  • Starptautiskā klātbūtne: Vācija, Austrija, Beļģija, Francija, Spānija, Nīderlande, Itālija, Norvēģija, Portugāle, Šveice u.c.

IZAICINĀJUMS

  • Tikt galā ar pieaugošo apgrozījumu (no 3 miljoniem eiro līdz vairāk nekā 20 miljoniem eiro tikai četru gadu laikā).
  • Veicināt pastāvīgu uzlabojumu ieviešanu noliktavā.
  • Organizēt vairāk nekā 430 dažādu izmēru un krāsu krājumu uzskaites vienību.

RISINĀJUMI

  • Easy WMS noliktavas pārvaldības sistēma no Mecalux.
  • Moduļi: Piegādes ķēdes analītikas programmatūra, darba pārvaldības sistēma un vairāku pārvadātāju piegādes programmatūra.
  • Palešu plaukti.
  • Komplektēšanas plaukti.

IEGUVUMI

  • Precīza visu noliktavas procesu kontrole reāllaikā.
  • Vairāk nekā 1500 pasūtījumu nosūtīšana dienā maksimālās noslodzes sezonā.
  • Automatizēta saziņa ar transporta aģentūrām, piemēram, MRW, DHL, Carreras Group un CBL.

Uzņēmums Würth Modyf, kas specializējas darba apģērbu, korporatīvo formas tērpu un aizsargapavu ražošanā, pēdējos gados ir piedzīvojis nepieredzētu izaugsmi. “No 2015. līdz 2020. gadam mēs no 3 miljonu eiro apgrozījuma palielinājām apgrozījumu līdz vairāk nekā 20 miljoniem eiro,” stāsta uzņēmuma darbības vadītājs Huans Martiness.

Šis ieņēmumu pieaugums par vairāk nekā 550% lika Würth Modyf pārveidot piegādes ķēdes darbību: “Mums bija nepieciešama lielāka uzglabāšanas kapacitāte un jauns strādāšanas veids, kas ļautu labāk kontrolēt mūsu krājumus,” saka Martiness.

Tātad, kā Würth Modyf spēja palielināt savu izaugsmi un sagatavot vairāk nekā 1500 pasūtījumu dienā maksimālās noslodzes sezonā? Pirmkārt, uzņēmums pārcēlās uz jaunu 8000 m² lielu noliktavu Polinijā (aptuveni 20 km no Barselonas). Otrkārt, ieviešot Mecalux Easy WMS noliktavas pārvaldības sistēmu, lai novērstu kļūdas un nodrošinātu stingru visu loģistikas procesu kontroli.

Würth Modyf ir uzstādījis arī trīs papildu Easy WMS moduļus, tādējādi pievienojot jaunas funkcijas, lai pielāgotos uzņēmuma izmaiņām. Piegādes ķēdes analītikas programmatūra, Labor Management System (LMS) un vairāku pārvadātāju piegādes programmatūra.

Würth Modyf noliktava ir daudzkanālu noliktava: tā apgādā uzņēmuma galveno veikalu Sant Boi de Llobregat (Spānijā), kā arī uzņēmumus, kas iegādājas darba apģērbu un apavus saviem darbiniekiem tīmekļa vietnē.

Mūsdienīgas loģistikas darbības

Darba temps Würth Modyf noliktavā ir drudžains. Katru dienu tā saņem lielu materiālu apjomu. Sezonas maksimālās noslodzes laikā darbinieki var sagatavot un nosūtīt vairāk nekā 1500 pasūtījumu dienā, no kuriem daudziem ir vairāk nekā 10 rindu. “Mūsu maksimālā darba noslodze ir īpaši liela. Aprīlis, maijs, jūnijs, oktobris, novembris un decembris ir visintensīvākie mēneši, kad jāsagatavo lielāks skaits pasūtījumu,” saka Martiness.

Pirms loģistikas modernizācijas visi pasūtījumi tika sagatavoti, izmantojot papīru. Operatoriem bija piegādes pavadzīmes, kurās bija norādīts saraksts ar precēm, kas viņiem bija jāatrod, un daudzums, kas nepieciešams, lai izpildītu katru pasūtījumu. “Ņemot vērā mūsu uzņēmuma izaugsmi, šāds pasūtījumu sagatavošanas veids vairs nebija efektīvs. Tāpēc mēs apņēmāmies digitalizēt savu darbību ar WMS,” saka Martiness.

Jebkuram uzņēmumam noliktavas pārvaldības sistēmas uzstādīšana ir īpaši svarīgs lēmums, jo tas tieši ietekmē uzņēmuma darbības rezultātus. “Mēs salīdzinājām dažādas tirgū pieejamās noliktavas pārvaldības sistēmas, un galu galā nolēmām izvēlēties Mecalux risinājumu. Würth Group bija īpaši atzinīgi novērtējusi programmatūru un pozitīvo pieredzi, uzsākot ekspluatēt Mecalux automatizēto plauktu konstrukcijas noliktavu La Riohā (Spānijā), ko pārvalda Easy WMS,” saka Martiness Martiness.

Trīs uzglabāšanas sistēmas

Mecalux ir aprīkojis Würth Modyf noliktavu ar trim uzglabāšanas sistēmām: palešu plauktiem, gara laiduma plauktiem un sīkpreču plauktiem. Pēc Martinesa teiktā, šīs sistēmas “maksimāli izmanto mūsu noliktavas telpu”.

Palešu plauktiem un komplektēšanas plauktiem ir viens kopsaucējs: tie nodrošina tiešu piekļuvi precēm, kas ir absolūti nepieciešams, lai atvieglotu uzglabāšanas un komplektēšanas darbus. Turklāt atrašanās vietas var pielāgot, lai plauktos ievietotu jebkura veida preces. “Šie plaukti ir ideāli piemēroti mūsu precēm, jo mums ir daudz dažādu krājumu uzskaites vienību,” saka Martiness.

Kā darbojas Easy WMS

Würth Modyf izvēlējās Easy WMS, jo tā ir īpaši intuitīva, lietotājam draudzīga programmatūra. “Operatori pie šīs sistēmas ir pieraduši ātrāk, nekā mēs gaidījām,” saka Martiness. Easy WMS ir iesaistīta visos noliktavā notiekošajos procesos. Izmantojot RF (radiofrekvences) skenerus, darbinieki, izpildot programmatūras norādījumus, var veikt jebkuru loģistikas darbību:

  • Preču saņemšana: operatori identificē katru dienu ienākošās preces, nolasot svītrkodu ar saviem RF skeneriem. Easy WMS piešķir tiem atrašanās vietu, pamatojoties uz to krājumu uzskaites vienību, lielumu un apgrozījumu, un informē Würth Modyf ERP (uzņēmuma resursu plānošanas) sistēmu, lai tā varētu integrēt šos datus.
  • Uzglabāšana: operatori nogādā produktus uz Easy WMS norādīto vietu – uz palešu plauktiem vai komplektēšanas plauktiem. Programmatūra organizē šo darbību tā, lai komplektēšanas vietas tiktu papildinātas pirmās. Tādējādi vienmēr ir pieejamas nepieciešamās preces un var izvairīties no pārtraukumiem, kas varētu rasties krājumu iztrūkuma dēļ.
  • Pasūtījumu sagatavošana: pasūtījumi tiek sagatavoti saskaņā ar partiju un zonu komplektēšanas kombināciju. Tas nozīmē, ka operators strādā tikai viņam piešķirtajā zonā un, nokļuvis tajā, vienā piegājienā paņem preces, kas iekļaujamas dažādos pasūtījumos. Easy WMS rāda operatoriem, kā sagatavot katru pasūtījumu, norādot, uz kuru vietu doties, kuras preces atlasīt un cik preces izņemt.
  • Konsolidācija: kad Easy WMS ģenerētie uzdevumi ir pabeigti, operators pārvieto preces uz konsolidācijas zonu. Tajā WMS grupē preces, kas veido vienu pasūtījumu un kas ir saņemtas no dažādām noliktavas darba zonām. Turklāt operatori sagrupē līdzīga izmēra preces, lai tās piegādātu ideālā transporta aģentūra, ņemot vērā to apjomu un zonu.
  • Nosūtīšana: pēc iepakošanas, marķēšanas un visu attiecīgo dokumentu drukāšanas pasūtījumi tiek nogādāti dažādām transporta aģentūrām un nosūtīti uz galamērķi.

Mērogojama loģistika

Würth Modyf piegādes ķēde pastāvīgi mainās. Lai pielāgotos jaunajām tirgus vajadzībām, uzņēmums ir paplašinājis Easy WMS funkcionalitāti ar šādiem papildu moduļiem, kas veicina loģistikas mērogojamību:

Vairāku pārvadātāju piegādes programmatūra

  • Visaptveroša iepakošanas, marķēšanas un nosūtīšanas procesa kontrole.
  • Nepieciešamās dokumentācijas sastādīšana pārvadātājam un izsekošanas numura izveide.
  • Saziņa ar transporta aģentūrām, kas piegādā pasūtījumus.
  • Pasūtījumu grupēšana pēc maršruta un pārvadātāja.

Nosūtīšana ir īpaši svarīgs posms Würth Modyf noliktavā, ņemot vērā pasūtījumu nosūtīšanas galamērķu daudzveidību. Pirms preču piegādes dažādām transporta aģentūrām uzņēmums veic virkni procesu, sākot no pasūtījumu komplektēšanas, iepakošanas un marķēšanas līdz dokumentācijas sagatavošanai pārvadātājam.

Vairāku pārvadātāju piegādes programmatūras modulis atvieglo un racionalizē visas šīs darbības, lai izvairītos no piegādes kavējumiem un kļūdām. Šim nolūkam tas nosūta operatoriem norādījumus par to, kā iepakot katru pasūtījumu, un ģenerē etiķetes un dokumentāciju katram pārvadātājam.

Programma arī sazinās ar preču sadales aģentūrām, kas piegādā Würth Modyf pasūtījumus, lai automātiski izveidotu etiķetes un izsekošanas numuru. “Vairāku pārvadātāju piegādes programmatūra sazinās ar dažādām aģentūrām, ar kurām mēs sadarbojamies, atvieglojot pasūtījumu nosūtīšanu un ievērojami precīzāk uzraugot sūtījumus,” saka Martiness.

Piegādes ķēdes analītikas programmatūra

  • Visaptveroša visu noliktavas darbību kontrole.
  • Informācijas par noliktavas procesiem uzraudzība.
  • Nepārtraukta noliktavas uzlabošana, izmantojot datu analīzi.
  • Papildu KPI pievienošana, lai pielāgotu programmatūru.

Würth Modyf apzinās, ka, lai nodrošinātu izveicīgu un daudzpusīgu piegādes ķēdi, ir nepieciešams pastāvīgi veikt uzlabojumus visos procesos. Tāpēc ir īpaši svarīgi izprast tās nianses.

Würth Modyf izmanto piegādes ķēdes analītikas programmatūru, lai detalizēti analizētu savas loģistikas darbības. Šī programmatūra sniedz noderīgus datus par galvenajiem noliktavā veiktajiem uzdevumiem, lai ieviestu stratēģiskus uzlabojumus, kas palielina produktivitāti. Modulis satur operatora paneļus un nodrošina salīdzinošu grafiku ar informāciju par noliktavas darbību. Vienā acu mirklī loģistikas vadītāji var pārbaudīt tādus rādītājus kā ienākošās, izvejošās preces, pieejamā kapacitāte, krājumu uzskaites vienību skaits, sagatavotie pasūtījumi un izpildē esošie pasūtījumi.

Darba pārvaldības sistēma

  • Darbības rezultātu uzraudzība.
  • Darba plūsmas uzlabošanas iespēju identificēšana.
  • Noliktavas darbaspēka plānošana.
  • Paaugstināts operatora darba ražīgums.

Ņemot vērā operatoru būtisko lomu dažādu uzdevumu veikšanā, Würth Modyf vēlējās objektīvi uzraudzīt darbības rezultātus, lai atklātu uzlabojumu iespējas.

Izmantojot darba pārvaldības sistēmas moduli, uzņēmums var mērīt dažādu noliktavas darbību caurlaidspēju un pēc tam pieņemt lēmumus, kas vērsti uz efektivitātes paaugstināšanu. “Izmantojot darba pārvaldības sistēmu, mēs varam uzraudzīt darba procesus savā uzņēmumā, lai uzlabotu produktivitāti,” saka Martiness.

Digitālā, daudzkanālu loģistika

Uzņēmums Würth Modyf, kas ir stingri orientēts uz izaugsmi, pēdējos gados ir ievērojami paplašinājis savu darbību. Lai tiktu galā ar šo apgrozījuma un pasūtījumu apjoma pieaugumu, uzņēmumam bija jāpārstrādā un jāmodernizē visi loģistikas procesi, lai pielāgotos daudzkanālu mazumtirdzniecībai.

Izmantojot Easy WMS, Würth Modyf var daudz precīzāk uzraudzīt visas noliktavā esošās krājumu uzskaites vienības un ātrāk sagatavot vairāk nekā 1500 pasūtījumu dienā. Uzņēmums paplašināšanos īstenoja, izmantojot tehnoloģijas, kas tiks izmantotas arī turpmākā izaugsmē.

Mēs esam sajūsmā par Easy WMS; šī sistēma ir pilnībā pielāgota mūsu vajadzībām. Turklāt operatori pie tā pierada ātrāk, nekā mēs gaidījām. Izmantojot Mecalux programmatūru, mēs varam garantēt 24 stundu pakalpojumu ar praktiski nulles kļūdu līmeni.

Huans MartinessOperatīvo darbību vadītājs, Würth Modyf

 

Würth Modyf atbild:

Intervija ar Huanu Martinesu, Würth Modyf operatīvo darbību vadītāju

Kāpēc nolēmām digitalizēt loģistikas darbības, izmantojot noliktavas pārvaldības sistēmu?

Laika posmā no 2015. līdz 2020. gadam mūsu uzņēmuma apgrozījums palielinājās no 3 miljoniem eiro līdz vairāk nekā 20 miljoniem eiro. Würth Group vienmēr ir piešķīrusi lielu nozīmi loģistikas nodaļas lomai: mūsu prioritāte ir piegādāt pasūtījumus klientiem ne vēlāk kā 24-48 stundu laikā. Ņemot vērā tik lielo apgrozījumu un pieaugošo pasūtījumu skaitu, mums vajadzēja digitalizēt procesus, lai izvairītos no jebkādas kļūdas iespējas. Vienīgais veids, kā nodrošināt diennakts apkalpošanu un praktiski līdz nullei samazināt kļūdu skaitu, bija noliktavas pārvaldības sistēma. Mums ir skaidrs, ka, lai turpinātu paplašināties, mums ir pienācīgi jāpārvalda viss mūsu bizness, kas ietver gan administratīvo un pārdošanas daļu, gan loģistiku.

Kā tika veikta komplektēšana pirms WMS?

Sākotnēji komplektēšana tika veikta manuāli; mēs izmantojām papīra formātu. Operatoriem tika izsniegta pavadzīme, kurā bija norādītas katra pasūtījuma izpildei nepieciešamās preces un to daudzums. Kad pasūtījumu skaits sāka pieaugt, darbs šādā veidā vairs nebija efektīvs. Bija svarīgi meklēt daudz precīzāku krājumu pārvaldības risinājumu.

Izmantojot Mecalux programmatūru, mēs varam garantēt nepārtrauktu apkalpošanu 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā un praktiski bez kļūdām.

 

Tas ir tad, kad jūs ieviesāt Easy WMS no Mecalux.

Tieši tā. Mēs pārcēlāmies uz jaunu, lielāku noliktavu Polinijā, netālu no Barselonas, kur trīskāršojām savu noliktavas kapacitāti. Mēs izmantojām iespēju mainīt savas darba metodes, izmantojot Easy WMS noliktavas pārvaldības sistēmu. Mēs vēlējāmies modernizēt mūsu loģistikas darbībs ar šo programmatūru, lai divkāršotu mūsu produktivitāti, palielinātu pasūtījumu skaitu un, pats galvenais, garantētu nepārtrauktu 24 stundu servisu. Pateicoties Mecalux programmatūrai, mūsu noliktava tagad ir daudz labāk kontrolēta un organizēta. Kārtība ir pamats, lai diferencētu dažādas darba zonas, plūsmas un preces. Pretējā gadījumā mums būtu grūti piegādāt pasūtījumus klientiem.

Kāpēc inovācija ir tik svarīga jūsu uzņēmumam?

Gadu no gada mūsu klientu vajadzības mainās, un to uzņēmumu skaits, kas paļaujas uz mums, pieaug. Mūsu klientu apmierinātība mums ir īpaši svarīga, tāpēc mums ir jāsaskaņo mūsu loģistikas darbības un mūsu darba veids ar viņu prasībām.

Lai uzlabotu procesus, ir būtiski analizēt noliktavas darbību statusu.

 

Izmantojot WMS, var stingri kontrolēt noliktavas procesus. Kāpēc Würth Modyf bija tik svarīgi analizēt savu darbību statusu?

Mums ir būtiski analizēt darbību statusu noliktavā. Iegūtos datus izmantojam, lai uzlabotu procesus. Neanalizējot noliktavā notiekošo, nav iespējams noteikt, kuras darbības mēs varam uzlabot vai kurus pasākumus varam īstenot. Mūsu mērķis ir optimizēt noliktavu un pastāvīgi paaugstināt produktivitāti.

Kāda bija Würth Modyf pieredze koronavīrusa pandēmijas laikā un kādas ir uzņēmuma nākotnes perspektīvas?

Par laimi, pandēmija negatīvi neietekmēja mūsu uzņēmumu; mēs spējām pielāgoties grūtībām. Lai gan apģērbu un apavu pārdošanas apjomi samazinājās, jo daudzi uzņēmumi bija pārtraukuši darbību, mēs pārdevām citus produktus, ko pieprasīja situācija. Tagad pamazām mēs atgriežamies pie normālas situācijas. Mūsu nākotnes plāni ir ievērojami optimistiski: nākamajos piecos gados mēs plānojam dubultot apgrozījumu un atvērt jaunus veikalus Madridē un citās Spānijas pilsētās.

Jautājiet ekspertam