Mēs sniedzam atbalstu arī pēc sistēmas ieviešanas. Kad klients sāk darbu Mecalux programmatūrā, mēs piedāvājam nepārtrauktu un visaptverošu programmatūras uzturēšanas pakalpojumu.
-
Licenču pārvaldība
Saņemiet produktu atjauninājumus un ielāpus. Mecalux iegulda ievērojamu daļu savu uzņēmuma resursu programmatūras risinājumu uzlabošanā un nepārtrauktā attīstībā, lai tos nodotu tālāk saviem klientiem.
-
Attālināts atbalsts
Saņemiet mūsu komandas atbalstu. Piedāvātie pakalpojumi Palīdzība darba laikā, no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 8.00 līdz 18.00, vai arī nepārtraukta klientu atbalsta pakalpojuma pakotne – 365 dienas gadā. Ikviens klients ar aktīvu licenci var pieteikties mūsu attālināta atbalsta pakalpojumam.
-
Sistēmas uzraudzība
Attāls atbalsts ietver arī proaktīvu uzraudzību, izmantojot rīku Easy Monitor, kas periodiski pārbauda, vai visi uzņēmuma svarīgie aspekti darbojas nevainojami.