Pallet Shuttle
Pusautomātiska, augsta blīvuma un augstas caurlaidspējas sistēma, kas izmanto ar motoru darbināmu pārvietošanas transportlīdzekli, lai novietotu paletes plauktu konstrukcijā un izņemtu paletes no šīs plauktu konstrukcijas.
Produkts
Augsta blīvuma palešu uzglabāšanas sistēmu evolūcija: lielāka ietilpība, ātrums un caurlaidspēja
Pallet Shuttle ir pusautomātiska augsta blīvuma uzglabāšanas sistēma, kurā transportlīdzeklis ar elektromotoru pārvietojas pa sliedēm uzglabāšanas kanālos, kā arī iekrauj un izkrauj paletes. Procesu kontrolē operators, kurš ievieto pārvietošanas transportlīdzekli plauktos, izmantojot iekrāvēju, un kontrolē to ar planšetdatoru.
Salīdzinot ar citiem augsta blīvuma risinājumiem, piemēram, drive-in plauktiem, plauktu sistēma ar pārvietošanas transportlīdzekli palielina preču uzglabāšanas kapacitāti, ienākošo/izejošo preču plūsmas un uzglabājamo preču apjomu. Šī sistēma ir pieejama arī pilnībā automatizētā versijā, kurā ir vai nu palešu kraušanas celtņi vai pārvietošanas vagoniņi.
Pallet shuttle sistēmas priekšrocības
- Laika ietaupījums un produktivitātes pieaugums: shuttle sistēma izpilda norādījums ātri, un autokrāvējs strādā ejās, neiebraucot plauktu sistēmā. Tas saīsina iekraušanas/izkraušanas operāciju laiku un palielina darba ciklu skaitu stundā.
- Vietas ietaupīšana: uzglabāšanas kanāli dziļumā var pārsniegt 60 m ar minimālu klīrensu starp līmeņiem, kas palielina uzglabāšanas kapacitāti.
- Izmaksu ietaupījums: optimāla telpu izmantošana samazina sistēmai nepieciešamo platību, tādējādi nodrošinot zemas platību uzturēšanas izmaksas. Savukārt aukstā tipa noliktavās tas nozīmē mazāku atdzesējamo virsmu platību, un, tādējādi, arī zemāku enerģijas patēriņu.
- Daudzveidīgas noliktavas vienības: SKU grupēšana pēc kanāliem salīdzinājumā ar aizpildītām joslām nodrošina lielāku preču daudzveidību noliktavas sistēmā.
- Saderība ar LIFO un FIFO metodēm: sistēma var darboties saskaņā ar LIFO (pēdējais iekšā, pirmais ārā) vai FIFO (pirmais iekšā, pirmais ārā) krājumu pārvaldības stratēģiju.
- Vienkārša lietošana: visas sistēmas funkcijas tiek aktivētas no vadības planšetes, kas ir aprīkota ar viegli izprotamu lietotāja saskarni.
- Drošība: autokrāvēji nestrādā plauktu sistēmas iekšpusē, tāpēc metāla konstrukcijai netiek nodarīti bojājumi, un tiek samazināts negadījumu risks.
Salīdzinājumā ar citiem augsta blīvuma uzglabāšanas risinājumiem shuttle plauktu sistēma ir ātrāka, mobilāka un drošāka
Pallet shuttle sistēmas lietojuma jomas
Uzņēmumiem, kuriem nepieciešama augsta blīvuma noliktava ar maksimālu caurlaides spēju
Pallet shuttle ir ideāls uzglabāšanas risinājums noliktavu produktivitātes paaugstināšanai, būtiskai uzglabāšanas kapacitātes palielināšanai, kā arī iekraušanas un izkraušanas operāciju atvieglošanai un optimizācijai.
Kā darbojas pallet shuttle plauktu sistēma?
Pusautomātisks risinājums, kas sastāv no shuttle, autokrāvēja un operatora
Izmantojot autokrāvēju, operators novieto pallet shuttle vagoneti pie kanāla ieejas. Pēc tam autokrāvējs uzstāda paleti uz sliedēm tieši virs shuttle vagonetes. Shuttle nedaudz paceļ paleti un pārvieto to, novietojot to uzglabāšanai pirmajā brīvajā vietā. Operatori sniedz norādījumus shuttle vagonetei, izmantojot planšeti.
Gadījumu izpēte
Skatīt vairāk gadījumu izpētesUzglabāšanas konfigurācijas ar Pallet Shuttle plauktu sistēmu
Plašs izplatīšanas iespēju klāsts, lai piemeklētu risinājumu, kas vislabāk atbilst jūsu uzņēmuma loģistikas vajadzībām
Izvēle, kuru konfigurāciju ieviest, būs atkarīga no tādiem faktoriem kā jūsu uzņēmuma objekta lielums, krājumu apjoms, nepieciešamā noliktavas kapacitāte, kravu pārvaldības sistēma un nepieciešamā preču plūsma.
Pallet shuttle sastāvdaļas
Pallet shuttle plauktu sistēma sastāv no vienas vai vairākām shuttle vagonetēm, plauktu bloka, kurā darbojas shuttle, vadības planšetes un drošības elementiem, kas aizsargā operatorus, preces un plauktu konstrukciju.
Pallet shuttle vagonete ir šī uzglabāšanas risinājuma galvenais elements. Pallet shuttle pārvietojas mehāniski un autonomi, pateicoties dažādiem elektroniskiem komponentiem (iebūvētai programmējamai loģiskai vadības ierīcei (PLC), akumulatoriem, antenai, sensoriem u. c.). Sistēmai ir arī vairākas avāriju novēršanai paredzētas drošības ierīces.
Shuttle plauktu sistēma ir augsta blīvuma konstrukcija, kas nodrošina shuttle vagonešu drošu un vienmērīgu pārvietošanos iekš šīs konstrukcijas. Tā satur sliedes, gar kurām pārvietojas shuttle vagonetes un uz kurām balstās paletes.
Papildus dažādām shuttle vagonetes drošības ierīcēm Mecalux pallet shuttle plauktu sistēmai arī ir virkne piederumu, kuri palielina operatoru un preču drošību un nodrošina atbilstību spēkā esošajiem noteikumiem.
Pallet shuttle vadības sistēmas funkcijas
Daudzpusīgas izmantošanas iespējas, pateicoties plašam funkciju spektram
Katalogi
Pallet Shuttle
Pusautomātiska, augsta blīvuma un augstas caurlaidspējas uzglabāšanas sistēma
LejupielādētNoliktavas drošības rokasgrāmata
Pallet Shuttle plauktu sistēma: darbība, lietošana, apkope un uzturēšana
Lejupielādēt
Noliktavas pārvaldības programmatūra
Noliktavu eksperti izstrādātā loģistikas programmatūra
LejupielādētBieži uzdotie jautājumi
Pallet shuttle, kas ir pazīstama arī kā radio shuttle plauktu vai satelīta shuttle plauktu sistēma, ir pusautomātiska augsta blīvuma uzglabāšanas sistēma, kas sniedz iespēju maksimāli efektīvi izmantot pieejamo platību un nodrošināt lielāku uzglabāšanas kapacitāti. Šī sistēma sastāv no elektriski darbināmas shuttle vagonetes, kuru attālināti vada operators, un kura pārvietojas gar sliedēm kanālu iekšpusē, lai automātiski ievadītu un izgūtu paletes.
Pallet shuttle ir citu tradicionālu augsta blīvuma uzglabāšanas sistēmu modernizēta versija. Piemēram, atšķirībā no drive-in plauktiem, pallet shuttle sniedz iespēju uzglabāt plašāku preču klāstu, jo tā vietā, lai atvēlētu veselu joslu vienai noliktavas vienībai, katrs uzglabāšanas kanāls var saturēt dažādas SKU. Turklāt autokrāvēji neiebrauc pallet shuttle plauktu sistēmā. Tas optimizē iekraušanas un izkraušanas uzdevumus un padara operācijas drošākas, būtiski samazinot sadursmju un negadījumu risku. Kas attiecas uz iestumšanas plauktiem vai gravitācijas plauktiem, pallet shuttle ļauj izveidot dziļākus kanālus un efektīvāk izmantot noliktavas augstumu.
Bez šaubām. Vienā noliktavā vienlaicīgi var izmantot dažādas uzglabāšanas sistēmas (selektīvos palešu plauktus, drive-in plauktus, pallet shuttle u. c.). Piemēram, plaši sastopama kombinācija ir viena zona ar palešu plauktiem plaša noliktavas vienību klāsta uzglabāšanai uz nedaudzām paletēm un otra sekcija, kas ir aprīkota ar pallet shuttle plauktiem, kuros tiek uzglabātas vienveidīgas preces ar lielu palešu skaitu uz vienu SKU.
Jā, tas ir iespējams, pievienojot nepieciešamās sijas un sliede, lai nodrošinātu shuttle vagonešu pārvietošanos plauktu sistēmā.
Pallet shuttle ir pusautomātiska sistēma, kas ir aprīkota ar shuttle vagonetēm, kuras automātiski pārvietojas plauktu sistēmā. Taču shuttle vagonetes ievietošanai plauktu sistēmā un tās izņemšanai no uzglabāšanas kanāla, palešu novietošanai un izgūšanai no kanāla ieejas un veicamo operāciju atlasīšanai uz planšetes šai sistēmai ir nepieciešams operators.
Tomēr Mecalux piedāvā arī pilnīgi automātisku alternatīvu – automātiskās pallet shuttle. Šajā risinājumā autokrāvēji ir aizstāti ar palešu kraušanas celtni vai vairākiem pārvietošanas ratiem, kas pilnīgi automātiski transportē shuttle un paleti no katra uzglabāšanas kanāla ieejas punkta. Turklāt šajā risinājumā visas operācijas tiešā veidā vada noliktavas pārvaldības sistēma (WCS).
Jā. Drošība ir viena no šīs sistēmas galvenajām priekšrocībām. Pirmkārt, operatoriem nav jāvada autokrāvēji plauktu sistēmas iekšpusē, kā tas notiek drive-in plauktu gadījumā. Turklāt shuttle vagonete tiek piegādāta ar atbilstošu CE marķējumu un ir aprīkota ar vairākām ierīcēm, kas nodrošina tās pareizu pozicionēšanu uz sliedēm un tūlītēju apturēšanu, ja tā saduras ar neparedzētu priekšmetu. Sistēma ir arī aprīkota ar drošības nožogojumu, kas ierobežo operatoru piekļuvi zonām, kurās darbojas motorizētas shuttle vagonetes, un drošības režģi, kas aizsargā pārejas un darba zonas pret krītošo kravu risku.
Pirmkārt, operators izmanto autokrāvēju, lai novietotu shuttle vagoneti pie nepieciešamā uzglabāšanas kanāla ieejas. Pēc tam operators uzstāda paleti uz kanāla sliedēm tieši virs shuttle vagonetes. Izmantojot vadības planšeti, operators nosūta komandu pallet shuttle. Shuttle nedaudz paceļ paleti, lai ievietotu to dziļākajā pieejamajā uzglabāšanas vietā. Šī procedūra tiek atkārtota līdz kanāla aizpildīšanai. Pirms paletes novietošanas pēdējā pieejamajā vietā, operators aizvāc shuttle vagoneti. Lai izgūtu paletes, procedūra tiek veikta pretējā secībā. Tomēr, strādājot FIFO režīmā (pirmais iekšā, pirmais ārā), palešu izgūšana tiek veikta no pretējās plauktu puses.
Jā, pallet shuttle sistēma var darboties saskaņā ar FIFO (pirmais iekšā, pirmais ārā) kravu pārvaldīšanas stratēģiju, kad pirmā uzglabāšanai novietotā palete ir arī pirmā izgūstamā palete. Tāpēc šīs stratēģijas īstenošanai tiek izveidotas divas darba ejas: priekšējā jeb iekraušanas eja, no kuras paletes tiek novietotas uzglabāšanai, un aizmugurējā jeb izkraušanas eja, no kuras preces tiek izgūtas. Tas novērš pārklāšanos starp šīm divām darbībām.
Pallet shuttle sistēma ir paplašināma, un pēc nepieciešamības var pievienot papildu vagonetes. Ieteicamo shuttle vagonešu daudzumu nosaka nepieciešamais darba ciklu skaits stundā, kā arī katrā darba maiņā aktīvi iesaistīto operatoru skaits. No vienas planšetes var vadīt līdz pat 18 shuttle vagonetēm.
Jā. Tomēr šim nolūkam puspaletes vai nestandarta izmēra paletes ir jānovieto uz standarta paletes, kura kalpo kā palīgpalete.
Tas ir loti maziespējams, jo pallet shuttle vagonete ir aprīkota ar akumulatora statusa indikatoru, kurš brīdina operatoru par zemu uzlādes līmeni. Ja akumulators pilnībā izlādējas, kad shuttle atrodas pie kanāla ieejas, var izmantot rezerves akumulatoru, lai atsāktu vagonetes ekspluatāciju. Ja shuttle vagonete tomēr apstājas dziļākā vietā, kanālā tiek nosūtīta cita shuttle, lai izvilktu apstājušos vagoneti, izmantojot glābšanas āķi.
Mecalux Easy WMS noliktavas pārvaldības programmatūra ietver moduli WMS & Pallet Shuttle Integration – funkciju, kas atvieglo un paātrina operatora darbu, apvienojot WMS un pallet shuttle vadību uz viena ekrāna.
Katra shuttle vagonete var pārvietot līdz 1500 kg.
Pallet shuttle vagonete var sasniegt ātrumu līdz 90 m/min bez kravas un līdz 45 m/min ar kravu.
Shuttle platforma paceļ paleti aptuveni 2 sekundēs.
Jā. No vienas puses, atšķir divus shuttle veidus atkarībā no darba temperatūras: vagonetes, kas darbojas apkārtējās vides temperatūrā (no +5 °C līdz +45 °C), un shuttle, kas darbojas atdzesēšanas un sasalšanas temperatūras režīmā (no -30 °C līdz +5 °C). Shuttle vagonetes, kas ir paredzētas darbam zemas temperatūras apstākļos, ir aprīkotas ar elektroniskiem komponentiem, kuri ir aizsargāti un apsildāmi bojājumu novēršanai.
No otras puses, katrs shuttle vagonešu veids ir pieejams trīs izmēros, kas ir pielāgoti izplatītākajiem palešu izmēriem. Katrā no šīm konfigurācijām priekšējie izmēri ir vienādi, jo pallet shuttle sistēmā paletes tiek pārvietotas no platākās puses (1200 mm). Šīs versijas atšķiras tikai pēc dziļuma, kur katra konfigurācija atbilst konkrētam paletes dziļumam (800, 1000 vai 1200 mm).
Pallet shuttle litija akumulatori nodrošina līdz pat 10 stundu autonomu darbību pie pilnas slodzes atkarībā no temperatūras un slodzes apstākļiem.
Pallet shuttle litija akumulatoru uzlādes laiks sastāda no 4 līdz 5 stundām.
Sistēmas nepārtrauktas darbības nodrošināšanai ir ieteicams izmantot rezerves akumulatorus.
Attiecībā uz plauktu augstumu un dziļumu nepastāv tehnisku ierobežojumu. Izmēri ir atkarīgi no katras noliktavas konkrētām vajadzībām. Kanāla dziļumu nosaka preču vienveidība un palešu skaits uz vienu noliktavas vienību. Savukārt sistēmas augstums ir atkarīgs no izmantoto autokrāvēju maksimālās celtspējas un un noliktavas augstuma.
Jautājiet ekspertam