Pallet Shuttle

Pallet Shuttle

Pusautomātiska, augsta blīvuma un augstas caurlaidspējas sistēma, kas izmanto ar motoru darbināmu pārvietošanas transportlīdzekli, lai novietotu paletes plauktu konstrukcijā un izņemtu paletes no šīs plauktu konstrukcijas.

Produkts

Augsta blīvuma palešu uzglabāšanas sistēmu evolūcija: lielāka ietilpība, ātrums un caurlaidspēja

Pallet Shuttle ir pusautomātiska augsta blīvuma uzglabāšanas sistēma, kurā transportlīdzeklis ar elektromotoru pārvietojas pa sliedēm uzglabāšanas kanālos, kā arī iekrauj un izkrauj paletes. Procesu kontrolē operators, kurš ievieto pārvietošanas transportlīdzekli plauktos, izmantojot iekrāvēju, un kontrolē to ar planšetdatoru.

Salīdzinot ar citiem augsta blīvuma risinājumiem, piemēram, drive-in plauktiem, plauktu sistēma ar pārvietošanas transportlīdzekli palielina preču uzglabāšanas kapacitāti, ienākošo/izejošo preču plūsmas un uzglabājamo preču apjomu. Šī sistēma ir pieejama arī pilnībā automatizētā versijā, kurā ir vai nu palešu kraušanas celtņi vai pārvietošanas vagoniņi.

Pallet Shuttle sistēma izmanto visu pieejamo virsmas laukumu un paplašina uzglabāšanas kapacitāti

Pallet shuttle sistēmas priekšrocības

  • Laika ietaupījums un produktivitātes pieaugums: shuttle sistēma izpilda norādījums ātri, un autokrāvējs strādā ejās, neiebraucot plauktu sistēmā. Tas saīsina iekraušanas/izkraušanas operāciju laiku un palielina darba ciklu skaitu stundā.
  • Vietas ietaupīšana: uzglabāšanas kanāli dziļumā var pārsniegt 60 m ar minimālu klīrensu starp līmeņiem, kas palielina uzglabāšanas kapacitāti.
  • Izmaksu ietaupījums: optimāla telpu izmantošana samazina sistēmai nepieciešamo platību, tādējādi nodrošinot zemas platību uzturēšanas izmaksas. Savukārt aukstā tipa noliktavās tas nozīmē mazāku atdzesējamo virsmu platību, un, tādējādi, arī zemāku enerģijas patēriņu.
  • Daudzveidīgas noliktavas vienības: SKU grupēšana pēc kanāliem salīdzinājumā ar aizpildītām joslām nodrošina lielāku preču daudzveidību noliktavas sistēmā.
  • Saderība ar LIFO un FIFO metodēm: sistēma var darboties saskaņā ar LIFO (pēdējais iekšā, pirmais ārā) vai FIFO (pirmais iekšā, pirmais ārā) krājumu pārvaldības stratēģiju.
  • Vienkārša lietošana: visas sistēmas funkcijas tiek aktivētas no vadības planšetes, kas ir aprīkota ar viegli izprotamu lietotāja saskarni.
  • Drošība: autokrāvēji nestrādā plauktu sistēmas iekšpusē, tāpēc metāla konstrukcijai netiek nodarīti bojājumi, un tiek samazināts negadījumu risks.
Pallet shuttle var darboties ar vairāk nekā 60 m dziļām plauktu sistēmām

Salīdzinājumā ar citiem augsta blīvuma uzglabāšanas risinājumiem shuttle plauktu sistēma ir ātrāka, mobilāka un drošāka

Maheso
Francisco Echegoyan Noliktavas vadītājs
Maheso
(Dos Hermanas, Spānija)

Pallet shuttle sistēmas lietojuma jomas

Uzņēmumiem, kuriem nepieciešama augsta blīvuma noliktava ar maksimālu caurlaides spēju

Pallet shuttle ir ideāls uzglabāšanas risinājums noliktavu produktivitātes paaugstināšanai, būtiskai uzglabāšanas kapacitātes palielināšanai, kā arī iekraušanas un izkraušanas operāciju atvieglošanai un optimizācijai.

Mecalux pallet shuttle plauktu sistēma ir ieteicama noliktavās ar lielu skaitu palešu uz vienu noliktavas vienību

Noliktavas ar daudzām paletēm ar vienu noliktavas vienību

Pallet shuttle sistēma ir lieliski piemērota, lai pārvaldītu lielu skaitu palešu ar vienu noliktavas vienību (SKU). Katrā kanālā var uzglabāt atsevišķu noliktavas vienību.

Pallet shuttle sistēma ir ieteicama noliktavās ar intensīvām ienākošo/izejošo preču plūsmām

Noliktavas ar intensīvu ienākošo/izejošo kravu plūsmu

Uzņēmumos ar vienveidīgu preču ātru apriti šī sistēma ievērojami paātrina palešu novietošanu uzglabāšanai un izgūšanu.

Shuttle plaukti ietaupa enerģijas izmaksas aukstā tipa noliktavās

Aukstā tipa noliktavas

Telpu izmantošanas optimizācijas rezultātā tiek samazināts atdzesējamais tilpums, tādējādi būtiski ietaupot enerģijas izmaksas.

Pallet shuttle paātrina kravu nosūtīšanu noliktavās ar sezonālu preču pieprasījumu

Noliktavas ar sezonālu preču pieprasījumu

Nosūtīšanas operāciju optimizācija sniedz iespēju ātri reaģēt uz īsos laika posmos koncentrētiem maksimālas noslodzes periodiem.

Pallet shuttle sistēma ir ideāls risinājums bufera noliktavas izveidošanai

Bufera noliktavas

Šī sistēma ir ideāli piemērota preču pagaidu uzglabāšanai, piemēram, ražošanas centros.

Shuttle vagonetes var palīdzēt novērst platību trūkumu uzņēmumā

Noliktavu telpu izmantošanas optimizācija

Sistēmas kompaktā konstrukcija optimizē pieejamo uzglabāšanas platību, it īpaši dziļuma, izmantošanu.

Kā darbojas pallet shuttle plauktu sistēma?

Pusautomātisks risinājums, kas sastāv no shuttle, autokrāvēja un operatora

Izmantojot autokrāvēju, operators novieto pallet shuttle vagoneti pie kanāla ieejas. Pēc tam autokrāvējs uzstāda paleti uz sliedēm tieši virs shuttle vagonetes. Shuttle nedaudz paceļ paleti un pārvieto to, novietojot to uzglabāšanai pirmajā brīvajā vietā. Operatori sniedz norādījumus shuttle vagonetei, izmantojot planšeti.

Gadījumu izpēte

Pusautomātiskā pallet shuttle sistēma Sarkanā Krusta noliktavā Francijā

Nesen Croix-Rouge insertion – Logistique atjaunoja vienu no saviem izplatīšanas centriem Pantenā (Francijā), izmantojot Mecalux pusautomātisko pallet shuttle sistēmu. Šajā noliktavā var uzglabāt 2322 paletes ar pamatproduktiem, kas var palīdzēt neskaitāmām ģimenēm. Lasīt vairāk

Pusautomātiskā pallet shuttle sistēma Sarkanā Krusta noliktavā Francijā
Skatīt vairāk gadījumu izpētes

Uzglabāšanas konfigurācijas ar Pallet Shuttle plauktu sistēmu

Plašs izplatīšanas iespēju klāsts, lai piemeklētu risinājumu, kas vislabāk atbilst jūsu uzņēmuma loģistikas vajadzībām

Izvēle, kuru konfigurāciju ieviest, būs atkarīga no tādiem faktoriem kā jūsu uzņēmuma objekta lielums, krājumu apjoms, nepieciešamā noliktavas kapacitāte, kravu pārvaldības sistēma un nepieciešamā preču plūsma.

Pallet shuttle sastāvdaļas

Pallet shuttle plauktu sistēma sastāv no vienas vai vairākām shuttle vagonetēm, plauktu bloka, kurā darbojas shuttle, vadības planšetes un drošības elementiem, kas aizsargā operatorus, preces un plauktu konstrukciju.

Pallet shuttle vagonete ir šī uzglabāšanas risinājuma galvenais elements. Pallet shuttle pārvietojas mehāniski un autonomi, pateicoties dažādiem elektroniskiem komponentiem (iebūvētai programmējamai loģiskai vadības ierīcei (PLC), akumulatoriem, antenai, sensoriem u. c.). Sistēmai ir arī vairākas avāriju novēršanai paredzētas drošības ierīces.

Shuttle plauktu sistēma ir augsta blīvuma konstrukcija, kas nodrošina shuttle vagonešu drošu un vienmērīgu pārvietošanos iekš šīs konstrukcijas. Tā satur sliedes, gar kurām pārvietojas shuttle vagonetes un uz kurām balstās paletes.

Papildus dažādām shuttle vagonetes drošības ierīcēm Mecalux pallet shuttle plauktu sistēmai arī ir virkne piederumu, kuri palielina operatoru un preču drošību un nodrošina atbilstību spēkā esošajiem noteikumiem.

Pallet shuttle vagonetes pacelšanas platforma

Pacelšanas platforma

Šī platforma atrodas uz shuttle augšējās virsmas un ir paredzēta palešu pacelšanai, lai tās būtu iespējams pārvietot kanālā. Pacelšanas platformai ir paliktņi, uz kuriem balstās palete.

Pallet shuttle vagonetes riteņi

Riteņi

Četri galvenie riteņi balstās uz sliežu pamatni un nodrošina shuttle pārvietošanās iespēju. Riteņi atrodas zem pacelšanas platformas.

Pallet shuttle vagonetes kontakta riteņi

Kontakta riteņi

Šie četri mazi riteņi saskaras ar sliežu malām, vadot shuttle vagoneti gareniski. Tas nodrošina vienmērīgu, drošu pārvietošanos.

Pallet shuttle ierīce ir aprīkota ar iebūvētu PLC vadības sistēmu

Iebūvēta programmējama loģiska vadības ierīce (PLC)

Programmējama loģiska vadības ierīce (PLC) ir pallet shuttle galvenais procesors, kas pārvalda vagonetes kustības un saņem informāciju no sensoriem.

Shuttle vagonetes antena

Antena

Antena ļauj shuttle caur Wi-Fi tīklu saņemt norādījumus, kurus operators pārraida no vadības planšetes.

Shuttle vagonetes litija baterija

Akumulators

Shuttle vagonete darbojas no litija akumulatoriem, kuri nodrošina līdz pat 10 stundām autonomas darbības pie pilnas slodzes atkarībā no temperatūras un slodzes apstākļiem.

Shuttle vagonetes augšējā daļā ir nodalījums akumulatoram

Akumulatora nodalījums

Akumulators atrodas viegli pieejamā nodalījumā shuttle vagonetes augšpusē, kas nodrošina ātru un vienkāršu akumulatora noņemšanu. Akumulatoru var uzlādēt tieši šajā nodalījumā, vai arī izmantojot ārējo uzlādes staciju.

Shuttle vagonetes/autokrāvēja fiksēšanas sistēma

Shuttle/autokrāvēja fiksēšanas sistēma

Uz shuttle vagonetes pamatnes izvietotie elektromagnēti nostiprina tās fiksāciju uz autokrāvēja dakšām, novēršot vagonetes kustības pārvietošanas laikā.

Shuttle vagonetes palešu detektori

Iebūvēti palešu detektori

Četri vertikālie lāzera sensori, kas atrodas uz shuttle augšējās virsmas, nodrošina pareizu paletes pozicionēšanu.

Palešu detektori nosaka pēdējās kanālā ievietotās paletes pozīciju

Iekškanālu palešu detektori

Ultraskaņas sensori, kas nosaka pēdējās kanālā ievietotās paletes pozīciju.

Shuttle kanāla gala sensori

Kanāla gala sensori

Sensori, kas sniedz iespēju shuttle vagonetei noteikt attālumu līdz uzglabāšanas kanāla galam.

Shuttle vagonetes atdures mīkstina saskari ar plauktiem

Shuttle atdures

Šīs ierīces ir uzstādītas shuttle priekšējās daļas galos, lai mīkstinātu saskari ar plauktiem kanāla galā.

Ieslēgšanas/izslēgšanas slēdzis sniedz iespēju lietotājiem ieslēgt un izslēgt shuttle

Ieslēgšanas/izslēgšanas slēdzis

Shuttle ieslēgšanas un izslēgšanas poga. Tā ir zaļa ieslēgtā stāvoklī un kļūst sarkana, izslēdzot ierīci.

Vagonetes kļūmes indikators

Kļūdu indikators

Šis indikators ziņo par shuttle stāvokli. Vienmērīga sarkana gaisma norāda uz to, ka iekārta ir gatava darbam, bet mirgojošs sarkans indikators brīdina par kļūdu vai darbības traucējumiem.

Shuttle ierīces akumulatora statusa indikators

Akumulatora statusa indikators

Šis indikators brīdina par zemu akumulatora uzlādes līmeni. Kad indikators mirgo, akumulators ir jānomaina vai jāuzlādē.

Vagonetes drošības buferis

Drošības buferis

Šis drošības elements ir uzstādīts shuttle ierīces priekšpusē un aizmugurē, novēršot iespējamo ieķīlēšanos vai saspiešanu. Buferis darbojas, pārtraucot enerģijas padevi, izmantojot vienkāršu kontaktu.

Shuttle ierīces avārijas apturēšanas poga

Avārijas apturēšanas poga

Šī ir poga, kas nodrošina tūlītēju shuttle vagonetes apstāšanos. Ir svarīgi izmantot šo funkciju pirms jebkādu apkopes darbu veikšanas.

Shuttle vagonetes var būt aprīkotas ar pozicionēšanas kameru

Pozicionēšanas kamera

Kamera atvieglo shuttle vagonetes ievietošanu un centrēšanu kanālā. Šī ierīce ir īpaši noderīga palešu plauktu sistēmās ar augstiem laidumiem.

Uzlādes stacija tiek izmantota vagonetes akumulatoru uzlādēšanai

Uzlādes stacija

Uzlādēšanas iekārta ar vienkāršu korpusu, kurā akumulatori tiek iebīdīti un fiksēti vietā. Šī stacija ir arī aprīkota ar atsevišķu vadu, kas tiek izmantots shuttle uzlādēšanai bez akumulatora noņemšanas.

Sastatņu plauktā tiek glabātas un uzlādētas pallet shuttle vagonetes

Sastatņu plaukts

Neatkarīgi no plauktu konstrukcijas šis sastatņu plaukts tiek izmantots, lai shuttle vagonešu uzglabāšanai un to akumulatoru uzlādēšanai (tieši uz shuttle vagonetēm, vai noņemot akumulatorus).

Shuttle plauktus veido sijas, statņi un sliedes

Sijas un statņi

Plaukti sastāv no siju, statņu un sliežu karkasa, kas veido uzglabāšanas kanālus, caur kuriem pārvietojas shuttle vagonetes un kurās tiek uzglabātas paletes.

Pallet shuttle plauktu sliedes

Sliedes

Katrā uzglabāšanas kanālā ir sliežu pāris ar diviem atbalsta līmeņiem: apakšējo, gar kuru pārvietojas shuttle, un augšējo, uz kura balstās paletes.

Pallet shuttle plauktu ārējais sliežu balsts

Ārējie sliežu balsti

Šie balsti tiek izmantoti sliedes piestiprināšanai un fiksācijai pie ārējā statņa, t.i., pie katra kanāla ieejas/izejas.

Pallet shuttle plauktu iekšējais sliežu balsts

Iekšējie sliežu balsti

Šie balsti piestiprina sliedes pie sijām visos punktos, izņemot kanāla ieeju/izeju.

Pallet shuttle plauktu sliežu gala atdures

Sliežu gala atdures

Šie elementi tiek izmantoti, lai palēninātu un apturētu shuttle pārvietošanos normālos darba apstākļos. Tie kalpo arī kā orientieri shuttle vagonetēm, jo tie apzīmē katra kanāla galu.

Palešu centrētājs pallet shuttle plauktu sistēmā

Palešu centrētāji

Centrētāji tiek uzstādīti uzglabāšanas kanāla ieejas/izejas punktos, atvieglojot paletes pozicionēšanu un centrēšanu.

Pallet shuttle plauktu priekšējie un sānu aizsargi

Priekšējie un sānu aizsargi

Šie drošības elementi apzīmē autokrāvēja darbības robežu, lai novērstu sadursmes ar plauktu sistēmu.

Pallet shuttle plauktu drošības nožogojums

Drošības nožogojums

Nožogojums jāuzstāda no visām pusēm, kur var piekļūt kanāliem, izņemot uzglabāšanas sistēmas priekšpusi, kur kanāls ir vērsts pret darba eju.

Pallet shuttle plauktu drošības režģis

Plauktu drošības režģis

Režģis ir uzstādāms visā palešu plauktu sistēmas augstumā eju vai darba zonu pusē, ja pastāv neiepakotu kravu nokrišanas risks. Režģi neuzstāda vienīgi plauktu priekšpusē.

Apzīmējumi uz pallet shuttle uzglabāšanas sistēmas grīdas

Apzīmējumi uz grīdas

Šie apzīmējumi norobežo zonas ar ierobežotu cilvēku piekļuvi, izņemot apkopes darbos iesaistītu personālu. Šīs apzīmējuma līnijas tiek ievilktas plauktu sistēmas priekšpusē (autokrāvēju darbības zonā).

Drošības piktogrammas uz pallet shuttle plauktiem

Drošības zīmes un piktogrammas

Šīs zīmes brīdina operatorus par iespējamiem riskiem un apraksta uzglabāšanas sistēmas īpašības.

Aizsargierīces pallet shuttle plauktu sistēmas pārejās

Pāreju aizsardzība

Ja zem plauktu sistēmas ir izveidotas evakuācijas vai apkopes pārejas, abās pusēs ir nepieciešams uzstādīt drošības nožogojumu, bet pāreju augšējā daļa ir jāaprīko ar drošības režģi.

Komplektēšanas eju aizsardzība pallet shuttle plauktu sistēmā

Aizsardzība ejās ar komplektēšanu apakšējos līmeņos

Ejas, kas paredzētas komplektēšanas operāciju veikšanai apakšējos plauktu līmeņos, jāaizsargā ar režģiem augšējā daļā, lai novērstu preču nokrišanu uz operatoriem.

Pallet shuttle vadības sistēmas funkcijas

Daudzpusīgas izmantošanas iespējas, pateicoties plašam funkciju spektram

Pallet shuttle vadības sistēma nodrošina virkni dažādu funkciju

Pallet shuttle vadības sistēma atbild par norādījumu nosūtīšanu, izmantojot ar Wi-Fi tīklu savienoto planšeti. Programmatūrai ir viegli izprotama lietotāja saskarne, kas atvieglo programmatūras lietošanu. Visas funkcijas var izpildīt no planšetes, un norādījumi tiek nosūtīti no skārienekrāna.

Katalogi

Pallet Shuttle

Pusautomātiska, augsta blīvuma un augstas caurlaidspējas uzglabāšanas sistēma

Lejupielādēt

Noliktavas drošības rokasgrāmata

Pallet Shuttle plauktu sistēma: darbība, lietošana, apkope un uzturēšana

Lejupielādēt

Palešu uzglabāšanas risinājumi

Uzglabāšanas sistēmas precēm uz paletēm

Lejupielādēt

Noliktavas pārvaldības programmatūra

Noliktavu eksperti izstrādātā loģistikas programmatūra

Lejupielādēt

Bieži uzdotie jautājumi

Pallet shuttle, kas ir pazīstama arī kā radio shuttle plauktu vai satelīta shuttle plauktu sistēma, ir pusautomātiska augsta blīvuma uzglabāšanas sistēma, kas sniedz iespēju maksimāli efektīvi izmantot pieejamo platību un nodrošināt lielāku uzglabāšanas kapacitāti. Šī sistēma sastāv no elektriski darbināmas shuttle vagonetes, kuru attālināti vada operators, un kura pārvietojas gar sliedēm kanālu iekšpusē, lai automātiski ievadītu un izgūtu paletes.

Pallet shuttle ir citu tradicionālu augsta blīvuma uzglabāšanas sistēmu modernizēta versija. Piemēram, atšķirībā no drive-in plauktiem, pallet shuttle sniedz iespēju uzglabāt plašāku preču klāstu, jo tā vietā, lai atvēlētu veselu joslu vienai noliktavas vienībai, katrs uzglabāšanas kanāls var saturēt dažādas SKU. Turklāt autokrāvēji neiebrauc pallet shuttle plauktu sistēmā. Tas optimizē iekraušanas un izkraušanas uzdevumus un padara operācijas drošākas, būtiski samazinot sadursmju un negadījumu risku. Kas attiecas uz iestumšanas plauktiem vai gravitācijas plauktiem, pallet shuttle ļauj izveidot dziļākus kanālus un efektīvāk izmantot noliktavas augstumu.

Bez šaubām. Vienā noliktavā vienlaicīgi var izmantot dažādas uzglabāšanas sistēmas (selektīvos palešu plauktus, drive-in plauktus, pallet shuttle u. c.). Piemēram, plaši sastopama kombinācija ir viena zona ar palešu plauktiem plaša noliktavas vienību klāsta uzglabāšanai uz nedaudzām paletēm un otra sekcija, kas ir aprīkota ar pallet shuttle plauktiem, kuros tiek uzglabātas vienveidīgas preces ar lielu palešu skaitu uz vienu SKU.

Jā, tas ir iespējams, pievienojot nepieciešamās sijas un sliede, lai nodrošinātu shuttle vagonešu pārvietošanos plauktu sistēmā.

Pallet shuttle ir pusautomātiska sistēma, kas ir aprīkota ar shuttle vagonetēm, kuras automātiski pārvietojas plauktu sistēmā. Taču shuttle vagonetes ievietošanai plauktu sistēmā un tās izņemšanai no uzglabāšanas kanāla, palešu novietošanai un izgūšanai no kanāla ieejas un veicamo operāciju atlasīšanai uz planšetes šai sistēmai ir nepieciešams operators.

Tomēr Mecalux piedāvā arī pilnīgi automātisku alternatīvu – automātiskās pallet shuttle. Šajā risinājumā autokrāvēji ir aizstāti ar palešu kraušanas celtni vai vairākiem pārvietošanas ratiem, kas pilnīgi automātiski transportē shuttle un paleti no katra uzglabāšanas kanāla ieejas punkta. Turklāt šajā risinājumā visas operācijas tiešā veidā vada noliktavas pārvaldības sistēma (WCS).

Jā. Drošība ir viena no šīs sistēmas galvenajām priekšrocībām. Pirmkārt, operatoriem nav jāvada autokrāvēji plauktu sistēmas iekšpusē, kā tas notiek drive-in plauktu gadījumā. Turklāt shuttle vagonete tiek piegādāta ar atbilstošu CE marķējumu un ir aprīkota ar vairākām ierīcēm, kas nodrošina tās pareizu pozicionēšanu uz sliedēm un tūlītēju apturēšanu, ja tā saduras ar neparedzētu priekšmetu. Sistēma ir arī aprīkota ar drošības nožogojumu, kas ierobežo operatoru piekļuvi zonām, kurās darbojas motorizētas shuttle vagonetes, un drošības režģi, kas aizsargā pārejas un darba zonas pret krītošo kravu risku.

Pirmkārt, operators izmanto autokrāvēju, lai novietotu shuttle vagoneti pie nepieciešamā uzglabāšanas kanāla ieejas. Pēc tam operators uzstāda paleti uz kanāla sliedēm tieši virs shuttle vagonetes. Izmantojot vadības planšeti, operators nosūta komandu pallet shuttle. Shuttle nedaudz paceļ paleti, lai ievietotu to dziļākajā pieejamajā uzglabāšanas vietā. Šī procedūra tiek atkārtota līdz kanāla aizpildīšanai. Pirms paletes novietošanas pēdējā pieejamajā vietā, operators aizvāc shuttle vagoneti. Lai izgūtu paletes, procedūra tiek veikta pretējā secībā. Tomēr, strādājot FIFO režīmā (pirmais iekšā, pirmais ārā), palešu izgūšana tiek veikta no pretējās plauktu puses.

Jā, pallet shuttle sistēma var darboties saskaņā ar FIFO (pirmais iekšā, pirmais ārā) kravu pārvaldīšanas stratēģiju, kad pirmā uzglabāšanai novietotā palete ir arī pirmā izgūstamā palete. Tāpēc šīs stratēģijas īstenošanai tiek izveidotas divas darba ejas: priekšējā jeb iekraušanas eja, no kuras paletes tiek novietotas uzglabāšanai, un aizmugurējā jeb izkraušanas eja, no kuras preces tiek izgūtas. Tas novērš pārklāšanos starp šīm divām darbībām.

Pallet shuttle sistēma ir paplašināma, un pēc nepieciešamības var pievienot papildu vagonetes. Ieteicamo shuttle vagonešu daudzumu nosaka nepieciešamais darba ciklu skaits stundā, kā arī katrā darba maiņā aktīvi iesaistīto operatoru skaits. No vienas planšetes var vadīt līdz pat 18 shuttle vagonetēm.

Jā. Tomēr šim nolūkam puspaletes vai nestandarta izmēra paletes ir jānovieto uz standarta paletes, kura kalpo kā palīgpalete.

Tas ir loti maziespējams, jo pallet shuttle vagonete ir aprīkota ar akumulatora statusa indikatoru, kurš brīdina operatoru par zemu uzlādes līmeni. Ja akumulators pilnībā izlādējas, kad shuttle atrodas pie kanāla ieejas, var izmantot rezerves akumulatoru, lai atsāktu vagonetes ekspluatāciju. Ja shuttle vagonete tomēr apstājas dziļākā vietā, kanālā tiek nosūtīta cita shuttle, lai izvilktu apstājušos vagoneti, izmantojot glābšanas āķi.

Mecalux Easy WMS noliktavas pārvaldības programmatūra ietver moduli WMS & Pallet Shuttle Integration – funkciju, kas atvieglo un paātrina operatora darbu, apvienojot WMS un pallet shuttle vadību uz viena ekrāna.

Katra shuttle vagonete var pārvietot līdz 1500 kg.

Pallet shuttle vagonete var sasniegt ātrumu līdz 90 m/min bez kravas un līdz 45 m/min ar kravu.

Shuttle platforma paceļ paleti aptuveni 2 sekundēs.

Jā. No vienas puses, atšķir divus shuttle veidus atkarībā no darba temperatūras: vagonetes, kas darbojas apkārtējās vides temperatūrā (no +5 °C līdz +45 °C), un shuttle, kas darbojas atdzesēšanas un sasalšanas temperatūras režīmā (no -30 °C līdz +5 °C). Shuttle vagonetes, kas ir paredzētas darbam zemas temperatūras apstākļos, ir aprīkotas ar elektroniskiem komponentiem, kuri ir aizsargāti un apsildāmi bojājumu novēršanai.

No otras puses, katrs shuttle vagonešu veids ir pieejams trīs izmēros, kas ir pielāgoti izplatītākajiem palešu izmēriem. Katrā no šīm konfigurācijām priekšējie izmēri ir vienādi, jo pallet shuttle sistēmā paletes tiek pārvietotas no platākās puses (1200 mm). Šīs versijas atšķiras tikai pēc dziļuma, kur katra konfigurācija atbilst konkrētam paletes dziļumam (800, 1000 vai 1200 mm).

Pallet shuttle litija akumulatori nodrošina līdz pat 10 stundu autonomu darbību pie pilnas slodzes atkarībā no temperatūras un slodzes apstākļiem.

Pallet shuttle litija akumulatoru uzlādes laiks sastāda no 4 līdz 5 stundām.
Sistēmas nepārtrauktas darbības nodrošināšanai ir ieteicams izmantot rezerves akumulatorus.

Attiecībā uz plauktu augstumu un dziļumu nepastāv tehnisku ierobežojumu. Izmēri ir atkarīgi no katras noliktavas konkrētām vajadzībām. Kanāla dziļumu nosaka preču vienveidība un palešu skaits uz vienu noliktavas vienību. Savukārt sistēmas augstums ir atkarīgs no izmantoto autokrāvēju maksimālās celtspējas un un noliktavas augstuma.

Jautājiet ekspertam