Tehniskais atbalsts

Tehniskais atbalsts

Atbalsta un tehniskās apkopes pakalpojumi, kas maksimāli palielina caurlaidspēju un noliktavas pieejamību.

Tehniskās apkopes pakalpojumi

Tehniskais atbalsts un klientu serviss, lai nodrošinātu maksimālu noliktavas pieejamību

Mecalux tehniskā atbalsta pakalpojums ietver plašu reaktīvu un preventīvu tehniskās apkopes risinājumu klāstu, kas izstrādāti, lai nodrošinātu ātru reaģēšanu uz jebkuru palīdzības pieprasījumu jebkurā vietā pasaulē.

Ar šī pakalpojuma palīdzību Mecalux klienti iegūst piekļuvi pilnībā pielāgotiem tehniskās apkopes plāniem, kas izstrādāti tieši viņu vajadzībām, optimizējot noliktavas pieejamību un veiktspēju. Atbalsta komanda, kas sastāv no augsti kvalificētiem ekspertiem, izmanto progresīvas diagnostikas metodes un modernākos rīkus, lai nodrošinātu ļoti efektīvas un uzticamas intervences.

Mecalux tehniskās apkopes pakalpojumi optimizē noliktavas pieejamību un caurlaidspēju.

Mecalux tehniskā atbalsta priekšrocības

  • Maksimāla pieejamība: Mecalux reaktīvās un preventīvās tehniskās apkopes pakalpojumu galvenā prioritāte ir līdz minimumam samazināt neplānotus noliktavas darbības pārtraukumus un dīkstāves, lai maksimāli nodrošinātu noliktavas darbības nepārtrauktību.
  • Atbalsts visu diennakti: pateicoties tehniskā atbalsta komandai, kas strādā visu diennakti, Mecalux piedāvā saviem klientiem minimālu reaģēšanas laiku, nodrošinot ātru problēmu pārvaldību un atrisināšanu.
  • Attālināta un uz vietas pieejama palīdzība: Mecalux pakalpojumu klāstā ietilpst gan attālināts atbalsts un tehniskā apkope, gan plānoti un ārkārtas apmeklējumi klienta noliktavā uz vietas.
  • Visaptveroša palīdzība: Mecalux klienti, izmantojot plašu tehnisko biroju tīklu, var saņemt pēcpārdošanas pakalpojumus visā pasaulē.
  • Tehniskā izcilība: klientu atbalsta un pakalpojumu sniegšanas komandā ietilpst tehniskie darbinieki un eksperti ar plašu pieredzi uzglabāšanas sistēmu profilaktiskajā tehniskajā apkopē un problēmu novēršanā.
  • Pielāgoti risinājumi: tehniskās apkopes plāni ir pilnībā konfigurējami un mērogojami, lai nodrošinātu atbilstību katra uzņēmuma vajadzībām un pielāgotos, biznesam attīstoties. Nepieciešamo pieejamības līmeni var pielāgot, pamatojoties uz dažādiem pakalpojumu līmeņa līgumiem (biroja, pamata, sudraba un zelta līmenis).
Mecalux tehniskā atbalsta komanda palīdz samazināt dīkstāves laiku noliktavā līdz minimumam.

Reaktīvās tehniskās apkopes pakalpojumi

Palīdzība visu diennakti un īss reaģēšanas laiks ātrai problēmu novēršanai

Mecalux nodrošina klientiem augsti kvalificētu tehniskā atbalsta komandu, kas nekavējoties reaģē uz steidzamiem palīdzības pieprasījumiem. Mērķis ir samazināt noliktavas dīkstāvē pavadīto laiku un pēc iespējas ātrāk atjaunot tās darbību. Ar specializētu personālu, kas strādā visu diennakti, problēmas tiek atrisinātas ātri un efektīvi.

Mecalux sniedz klientiem tūlītēju tehnisko palīdzību, izmantojot savu zvanu centru.

Diennakts zvanu centrs

Izmantojot Mecalux īpašo tālruņa līniju, kas pieejama visu diennakti, klienti var nekavējoties sazināties ar specializētiem darbiniekiem, kuru uzdevums ir diagnosticēt un novērst elektromehānisko un vadības sistēmu problēmas. Tehniskais darbinieks veic ziņotās problēmas sākotnējo novērtējumu un sniedz norādījumus par tās risināšanu vai papildu darbību veikšanu.

Attālinātais atbalsts ļauj atrisināt problēmas, attālināti pieslēdzoties problēmas skartajam aprīkojumam.

Attālinātais atbalsts

Ja nepieciešams, Mecalux speciālisti var attālināti pieslēgties klienta noliktavas vadības sistēmām, izmantojot attālinātās piekļuves programmatūru. Tas ļauj tehniskajiem darbiniekiem reāllaikā apskatīt un kontrolēt problēmas skarto aprīkojumu, atrisinot radušos problēmu attālināti.

Mecalux tehniskā komanda dodas uz klienta noliktavu, kad tas nepieciešams.

Palīdzības sniegšana uz vietas

Gadījumos, kad palīdzība pa tālruni un attālinātais atbalsts nav pietiekams, lai atrisinātu problēmu, Mecalux tehniskā komanda pēc iespējas ātrāk ieradīsies klienta noliktavā. Maksimālais reaģēšanas laiks ir atkarīgs no pakalpojumu līmeņa līguma.

Preventīvās tehniskās apkopes pakalpojumi

Pielāgoti preventīvo darbību plāni nepārtrauktai noliktavas darbībai

Mecalux tehniskās apkopes un pārbaudes pakalpojumi koncentrējas uz incidentu paredzēšanu un nepārtrauktu iekārtu optimizāciju. To mērķis ir nodrošināt maksimālu veiktspēju un pagarināt uzglabāšanas sistēmu kalpošanas laiku. Preventīvās tehniskās apkopes uzdevumi ir pielāgoti klientu vajadzībām un prasībām, samazinot traucējumus ikdienas noliktavas darbībā. Tehniskās komandas darbs ir plānots atbilstoši maiņām un ikdienā veicamajām darbībām, lai nodrošinātu vienmērīgu procesu.

Tehniskā komanda uz vietas noliktavā

Mecalux kompetence un speciālās zināšanas — vienmēr pa rokai klienta noliktavā

Ar savu rezidējošo tehnisko darbinieku pakalpojumu Mecalux garantē, ka specializētas tehniskās komandas pastāvīgi atrodas uz vietas noliktavā, lai pārvaldītu iekārtu darbību, kā arī uzraudzītu Mecalux automatizētās uzglabāšanas sistēmas un veikto to tehnisko apkopi. Šis pakalpojums palīdz uzlabot iekārtu darbības stabilitāti, sasniedzot augstu pieejamību, samazinot incidentus un dīkstāvē pavadīto laiku.

Programmatūras atbalsta pakalpojumi

Tehniskās apkopes un uzraudzības risinājumi, kas optimizē Mecalux loģistikas programmatūras veiktspēju

Mecalux klientu pakalpojumu klāstā ir vairāki tehniskā atbalsta un apkopes līgumi uzņēmuma loģistikas programmatūras risinājumu, piemēram, Easy WMS noliktavas pārvaldības sistēmas, nodrošināšanai. Saskaņā ar augstākā līmeņa pakalpojumu līgumiem tehniskie darbinieki un programmatūras inženieri ir pieejami visu diennakti, un reaģēšanas laiks ir mazāks par 1 stundu.

BUJ

Mecalux piedāvā plašu reaktīvās un preventīvās tehniskās apkopes risinājumu klāstu. Sākot ar diennakts tehnisko atbalstu ātrai problēmu novēršanai līdz pat regulārai iekārtu tehniskai apkopei, šie pakalpojumi Mecalux klientiem nodrošina maksimālu noliktavas pieejamību.

Jā, Mecalux sniegtie atbalsta un tehniskās apkopes pakalpojumi ir pielāgoti katras organizācijas prasībām. Klienti var izvēlēties no vairākiem pakalpojumu līmeņa līgumiem atkarībā no prioritātes līmeņa, pārklājuma veida un pieejamības, kas vislabāk atbilst viņu uzņēmuma vajadzībām un raksturlielumiem.

Pieejamie pakalpojumu līmeņa līgumi:

  • Biroja līmenis: tehniskā atbalsta personāls ir pieejams no plkst. 8.00 līdz 18.00, no pirmdienas līdz piektdienai (izņemot svētku dienas).
  • Pamata līmenis: tehniskā atbalsta personāls ir pieejams no plkst. 6.00 līdz 22.00, no pirmdienas līdz piektdienai (izņemot svētku dienas).
  • Sudraba līmenis: tehniskā atbalsta personāls ir pieejams no plkst. 22.00 svētdienā līdz plkst. 22.00 sestdienā (ieskaitot svētku dienas, izņemot svētdienas).
  • Zelta līmenis: tehniskā atbalsta personāls ir pieejams visu diennakti no pirmdienas līdz svētdienai (ieskaitot svētku dienas).

 

Jā, Mecalux piedāvā saviem klientiem tehniskās apkopes plānus ar nepārtrauktiem tehniskā atbalsta pakalpojumiem visu diennakti, 365 dienas gadā. Tomēr uzņēmumi, kuriem nav nepieciešama diennakts palīdzība (piemēram, uzņēmumi, kuriem nav nakts maiņu), var izvēlēties tehniskās apkopes shēmas ar ierobežotāku pārklājumu, nodrošinot pakalpojumus noteiktās stundās.

Pateicoties Mecalux plašajam atbalsta un tehniskās palīdzības tīklam, uzņēmuma pēcpārdošanas pakalpojumi ir pieejami klientiem visā pasaulē.

Jā, Mecalux ir liela tehnisko darbinieku komanda, kas nodarbojas ar attālinātas palīdzības sniegšanu un nekavējoties reaģē uz pakalpojumu pieprasījumiem. Klienti tiek savienoti ar specializētu personālu, kas veiks sākotnēju problēmas novērtējumu un mēģinās to atrisināt. Ja nepieciešams, tehniskais darbinieks var attālināti pieslēgties klienta noliktavas vadības sistēmām, lai apskatītu attiecīgo aprīkojumu, reāllaikā to pārvaldītu un novērstu problēmu. Ja attālināti veiktās atbalsta darbības nebūs pietiekamas, Mecalux tehniskā atbalsta komanda pēc iespējas ātrāk dosies uz noliktavu, kurā problēma radusies.

Jautājiet ekspertam